Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 21:05:46 MET DST

16 Sep 1999 12:58:38 GMT, Andrzej Bort <bort_at_ipartners.pl> napisał(a):

>Bo:
>1. ileż możliwości konfliktów przerwań, etc

w modemie p&p ?

>2. wymiana modemu (w przypadku problemów) przy modemie zewnętrznym
> sprowadza się do wpięcia innego modemu, a przy wewnętrznym trza
> rebootować maszynę (vide p.1)

ta i ludzie nic tylko modemy przekładają między komputerami, mają po dziesięć komputerów i dlatego bardzo potrzebują modemów zewnętrznych, poza tym one są przecież taniutkie jak barszcz

>3. Unikamy możliwości kupna wybrakowanego towaru (like 'winmodem').

modem podpięty na nowoczesnej magistrali pci jest wybrakowany ? stary, nie pleć bzdur, wybór jest, w zależności od tego czego używasz taki modem kupujesz, może być i zewnętrzny pod warunkiem, że do czegoś przyda ci się jego "zewnętrzność"