Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 14:58:38 MET DST

Bzyk <frydel_at_friko7.onet.pl> wrote:
> A dlaczego nigdy bys nie kupil wewnetrznego??

Bo:
1. ileż możliwości konfliktów przerwań, etc
2. wymiana modemu (w przypadku problemów) przy modemie zewnętrznym
   sprowadza się do wpięcia innego modemu, a przy wewnętrznym trza
   rebootować maszynę (vide p.1)
3. Unikamy możliwości kupna wybrakowanego towaru (like 'winmodem').

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/