Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Rafal Osobka (rafael_at_ats.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 02:12:55 MET DST

 Witam, dnia 16-Wrz-99
 Robin Wschód <rwschod_at_free.polbox.pl.invalid> napisał(a)
 na temat "Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom":

> modem podpięty na nowoczesnej magistrali pci jest wybrakowany ? stary,
> nie pleć bzdur, wybór jest, w zależności od tego czego używasz taki
> modem kupujesz, może być i zewnętrzny pod warunkiem, że do czegoś
> przyda ci się jego "zewnętrzność"

1. niektórzy mają Maki, ja dla przykładu Amigę, jeszcze inni nie chcą z
tylko sobie znanych powodów rozkręcać obudowy.

2. przez "winmodem" przyjęło się określać taki modem, który nie ma
własnego mikroprocesora, tylko same przetworniki A/C, C/A. A robotę
mikroprocesora "modemowego" przejmuje mikroprocesor w komputerze.

--
http://student.man.radom.pl/lenin
http://student.man.radom.pl/*Alternativa*