Re: Bieżąca informacja

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 12:05:31 MET DST

On 99.09.11 Daniel Podlejski pressed the following keys:

> Maciek Sniezek napisal(a):
> [...]
> : Ojej, przecież ja nie mówiłem, że to źle. Ja tylko pozwoliłem sobie
> : ponarzekać na mnogość adresów, które przeciętny człowieczek powinien
> : pamiętać: hostmaster, root, usenet, news, postmaster, abuse itp., i
> : jeszcze pamiętać który do czego, a do czego nie.
>
> root ? Jak ja nie lubię jak jakieś ciołki na root'a mi piszą ... ;-)
> Jak do tego jeszcze dadzą Cc do postmaster, ewentualnie gdzieś jeszcze
> to w efekcie przychodzą dwa, trzy lub cztery maile na ten sam adres.
> [...]

Może i nie powinno, ale ja pisząc o nadużyciu do jakiegoś admina serwera,
który nosi znamiona bycia entkami piszę zwykle na cały komplet postmaster,
root, administrator.

Zgadnij dlaczego? Wiele ,,znaczących, komercyjnych'' serwerów pocztowych
nie ma aliasa postmaster w standardowej konfiguracji, a taki typowy admin
entkowy, który administruje serwerem przez mysz i opowiada na niusach, że
to taki prosty w administracji system, najczęściej nie wie po co jest adres
postmaster i, że być powinien.

rrw

--
signature intentionally left blank