Re: Bieżąca informacja

Autor: slawek- (slawek_at_nospam.irc.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 09:57:28 MET DST

Użytkownik Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn7tp2i6.evr.underley_at_iko.adm.onet.pl...
> Jaroslaw Rafa napisal(a):
> : > admin, sysadm itp ... Adres kontaktowy wpisuje zwykle w motd.
> : No a u mnie to jest wlasnie root - po co komplikowac??? :-)
>
> Żeby wychowywać userów. ;-)

Czy w tym konkretnym przypadku wychowywanie ma sens?

Jezeli zdarza mi sie pisac do admina jakiegos serwera, ktorego
blizej nie znam (i serwera i admina) to zawsze pisze na root. Nie
chce byc w sytuacji, ze napisze do sysadmin_at_host i bede
trzymal kciuki i modlil sie zeby tam byl taki alias.

slawek-