Re: Odp: Panowie administratorzy - Wam sić po prostu nie chce :( - chyba final

Autor: Rafal Osobka (rafael_at_ats.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:00:49 MET DST

 Witam, dnia 07-Wrz-99
 snake_at_stygia.com <snake_at_stygia.com> napisał(a)
 na temat "Re: Odp: Panowie administratorzy - Wam sić po prostu nie chce :( - chyba final":

> Ostatnio jeden z dyrektorow w firmie w ktorej pracuje poprosil mnie
> abym zobaczyl co sie dzieje z jego komputerem, bo nie chce mu
> przeczytac plyty cd. Po wyjeciu plyty okazalo sie ze jest to plyta z
> programami demo do Sony Playstation z jakiejs zachodniej gazety. Nie
> wpadl na tak oczywista sprawe ze ta plytanie jest nie od tego systemu
> komputerowego. Takich przypadkow zachowania "przecietnych biurowych
> uzytkownikow" moze podac Panu wiele kazdy administrator.
> Dlatego jak slysze ze skonfigurownie Agenta, Netscape lub Explorera
> [...]

Rozmowa w sklepie komputerowym:

    - Twardy i flop
    - Przepraszam, co ???
    - Stacja dysków i twardy dysk sześć i cztery giga.
    - A co to "sześć i cztery giga"???
    - To pojemność tego dysku.
    - A do czego mi to???
    - Do przechowywania danych, musi je Pan przecież gdzieś w komputerze
      zapisywać.
    - A co to są "dane"???
    - ....

A po co temu człowiekowi komputer???