Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 11:08:11 MET DST

On 7 Sep 99 17:41:30 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>Czy naprawde nigdy nie byles w sytuacji, ze wysylasz do kogos maila z waznym
>dla ciebie pytaniem i mija dzien, dwa, piec, tydzien, dwa tygodnie, a
>odpowiedzi nie ma? W tym momencie glowisz sie - odpowie? nie odpowie? dostal
>w ogole tego maila czy nie? pisac jeszcze raz? moze nie ma ochoty mi
>odpowiedziec? Autoresponder powoduje, ze wiesz na czym stoisz - dlatego
>zawsze wyjezdzajac na dluzszy czas staram sie zostawiac autoresponder, zeby
>osob, ktore do mnie by pisaly, nie zostawiac w sytuacji takiej jak
>przedstawilem.

Ty zapewne nie byłeś w sytuacji, w której straciłeś wszystko, nad czym
przez wiele lat pracowałeś. I nie życzę Ci tego (ani sobie). Dlatego nie
będę ułatwiał złodziejom pracy, zostawiając ogłoszenie, że wyjechałem.

Przykro mi, ale czasy są trudne. Bywa, że chcę kogoś odwiedzić i zostaję
zamknięte drzwi. Też nie wiem -- wyszedł po zapałki, czy wyemigrował.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy