Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 15:38:21 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> writes:

> Rozmawialiśmy o hierarchii alt.*. Skoro grupę/post może tam skasować
> każdy (zresztą, wcale nie jest to takie oczywiste, trzeba do tego
> odpowiednio skonfigurować serwer),

Post - rzeczywiscie trzeba. Ale grupe? Kazdy moze z dowolnego serwera.

> Jeśli dzieje się to notorycznie i za jego wiedzą, to wcale nie
> takiego niewinnego. A ja przecież nie postuluję zamykania
> administratorów, tylko likwidację grupy. Jak ucierpi administrator
> na tym, że zniknie grupa pedofilska? Poza tym, skoro to takie
> bezsensowne, dlaczego ICM zlikwidował grupy wskazane przez TP?

Bezsensowna jest idea, ale samo skasowanie konkretnych grup jest nijakie
- nie wnosi ani nic zlego ani dobrego, przynajmniej na dluzsza mete.
ICM je skasowal, bo nie chce sie użerac z niekompetentnymi np. gazetami,
to chyba oczywiste.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator