Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 13:02:44 MET DST

Dnia 6 Sep 99 o godz. 22:13, Nina Liedtke napisal(a):

> Akurat Szymon ma u siebie parę list mailowych; AFAIK z własnej woli
> wziął je sobie na głowę i dba o nie zupełnie bezpłatnie. Więc uważaj z
> takimi tekstami, bo jak się np. na p.r.f.sf-f rozniesie, że pomawiasz
> Szymona o interesowność...
Ja pomawiam Szymona o interesownosc????
Ja dobrze wiem, co Szymon robi, i dlatego zdziwilem sie, ze wlasnie
on pisze tekst, ktory moglby stwarzac takie wrazenie, ze bez pieniedzy to sie
juz nic nie da, chociaz sam dobrze wie, ze jest inaczej... Gdyby to napisal
ktos, kto nie robi tyle co Szymon, to wcale bym sie nie odezwal... :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl