Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 20:10:07 MET DST

Jaroslaw Rafa in <2BC13882609_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>Ale tak na serio, Szymon: uwazasz, ze zagrozenie, o ktorym tutaj caly czas
>pisze GS, jest nierealne? Bo mnie jego argumentacja przekonala, ze niestety
>*jest* realne. :-( I co wtedy zrobisz???

Tylko jeśli miałby się spełnić ten najbardziej czarny scenariusz, to
wszystkie proponowanie przez Ciebie działania i tak na nie wiele się
zdadzą, bo dla osób które administracyjnie będą chciały narzucić ów ład i
porządek, te działania i tak będą niewystarczające. Zechcą zrobić to po
swojemu, nie rozumiejąc, nie znając i nie chcąc poznać zasad którymi się to
wszystko rządzi. Po co, skoro mają i tak rację a celem nadrzędnym jest
zwalczanie zła wszelkimi sposobami. I dla nich to jedyne rozwiązanie
będzie zawsze polegalo na wykoszeniu i zamknieciu wszystkiego skoro
selektywne monitorowanie nigdy nie będzie w 100% skuteczne. Mocno się
mylę ?

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org