Re: Odp: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie chce :(

Autor: Kamil Jonca (kjonca_at_kjonca.kjonca.bogus)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 19:28:54 MET DST

Dnia Mon, 6 Sep 1999 15:52:17 +0200,
osoba podpisana: DarekO <darek_at_vc.pl>
napisała:

[ciach chyba przedmówcę]

>Porównanie adresu abuse_at_serwer do numerów 997,998 itp. wydaje się być
>trafne. Jednak jest jakaś różnica. Mnie tych numerów nauczyli jeszcze w
>podstawówce, na karzdym automacie tel. są wygrawerowane, są w każdej książce
>tel. są w olbrzymiej ilości miejsc. A adres abuse?? Usenet poznałem 1,5 roku

Może już czas, żeby o posługiwaniu się internetem uczyć w szkołach ?(Na
"informatyce" ?)

>CZYTAJCIE NAGŁÓWKI!!!!
>NIE WIECIE CZEGOŚ - NIE UŻYWAJCIE!!!
>ZADAJCIE SOBIE TRUD ZNALEZIENIA!!!!

Oczywiście, nie jestem adminem, a mimo to jakoś wiem że istnieje coś takiego
jak abuse. Poza tym nie wiem czy w każdym przypadku istnieje www.adresserwera
ale jakimś dziwnym trafenm nie miałem problemów z trafieniem na strone. ;)

[ ...]
>Pan Grzegoż Staniak sam, widząc beztroskę adminów chciał napisać FAQ na
>temat reakcj w takich wypadkach. Poprosił Was o pomoc. Kto mu
>pomógł, Komu się chciało??????????

Sądzisz, że ktoś by to czytał ? Jeżeli użytkownik ma choć trochę oleju w
głowie to, to co jest mu wystarczy. jeżeli natomiast przyjmuje podejście " o
mam nowy program, zobaczymy co z tą zabawką można zrobić" to przypuszczam że
i tak FAQ nie będzie czytał.(Ile osób czyta instrukcje instalowania
programow?)

[...]

>"jestem na urlopie, wracam we wrześniu, proszę o cierpliwość". Tomasz i tak
Jesteś pewien, że nie skonfigurował?(Zobacz sobie stronę serwera)
>nie dostałby odpowiedzi na swoje zawiadomienie, napisałby ostrzejszy list do
>Rzepy a dziennikarze zareagowali by jeszcze ostrzej. W sumie dobrze że nikt
>go nie poinformował o procedurze.

[ do reszty się nie odniosę ]

KJ
Uwagi. Piszesz że administratorom się nie chce, a czy Tobie się chce
sprawdzać swoje posty na obecnośc "ort"?
Uwaga2. zrób coś z cytowaniem bo tylko się można domyślać co piszesz Ty, a
co inni

--
Kamil Jońca kj153553_at_zodiac2.mimuw.edu.pl
COBOL: