Odp: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie chce :(

Autor: DarekO (darek_at_vc.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 15:23:38 MET DST

Jest pan wybitnym reprezentantem w dziedzinie bezpodstawnego dyskredytowania
przeciwników.

Panie snake, uznal Pan ze skoro mam pretensje do administratorów to jestem
takim abnegatem ze trzeba mi zrobic wyklad pod tytulem: "co to jest
provider"

"Moim zdaniem Pan jak i wiele innych osob nowo korzystajacych z sieci,
nie bardzo rozumiecie jej skladowe elementy jak service-providerzy ,
administratorowie systemow, technologie w niej uzywane jak i
techniczne mozliwosci zapanowania nad nia".

Na jakiej podstawie Pan tak sadzi? Co w moim poscie bylo niezgodne z prawda?
Ale to jeszcze mozna zrozumiec
Tego juz nie:

"Pisze Pan o Pani Krysi ktora znajduje w latwy sposob dziecieca
pornografie. Po co jej wogole szuka, a jesli potrafila znalezc jedna
czy dwie grupy na 850 stronach A4, to znaczy ze jej bardzo na tym
zalezalo, i jest wielce prawdopodobne ze bedzie z niej stale
korzystac, a byc moze nawet slac tam wlasne artykuly, bo jest chora i
powinno sie ja leczyc. Zamknieciem Pani Kasi powinna zajac sie Policja
ktora dzieki pomocy "obwinianych przez Pana administratorow" znalazla
by miejsce w ktorym Pani Kasia wchodzi do sieci"

Pan snake zdyskredytowal nawet potencjalna, malo znajaca sie na necie osobe
która przypadkiem znalazla by grupe z child porno. To wrecz cudowny przyklad
amatorskiej pseudo-psychoanalizy nieistniejacej osoby.

Do zdyskredytowawania Tomasza Plókarza snake posunal sie do jednego z
najgorszych swinstw jakie na tej grupie mu zrobiono. Po raz wtóry Tomasz
zostal oskarzony o to ze jest zboczencem.

"1) ktory korzysta z sieci 14 dni,
2) konfiguruje specjalistyczne oprogramowanie do obsugi news
3) sciaga liste 28 tysiecy grup dyskusyjnych
4) odnajduje 2-4 grupy poswiecone temu tematowi
5) sciaga zdjecia, z ciekawosci lub pragnienia ktore siedzialo gdzies
w jego glowie i naciskalo na jego przysadke
6) po czym czuje sie obrazony, jak on mogl znalezc child-porno,
przeciez to ohyda, zeby on, zupelnie przypadkiem natrafil na takie
materialy

Niech Pan zwroci uwage ile swiadomych decyzji z wlasnej woli podjal
ten czlowiek. To tego Pana policja powinna wziac pierwszego na
przesluchanie i zrobic mu rewizje w domu (moze usunal te zdjecia z
dysku ale nie z kosza na pulpicie - w koncu przyznal sie ze nie ma
pojecia o komputerach)."

Panie snake, moze to nie dociera do Pana ze wzgledu na brak kregoslupa
moralnego, ale sa osoby które widzac nazwy grup ...... zajrza tam wlasnie po
to zeby sprawdzic czy nie ma na nich pornografii dzieciecej. I to nie po to
zeby sie potem onanizowac po nocach, ale dlatego ze nie potrafia przejsc
obojetnie obok tak ochydnego zjawiska. Ja wiem, Pan potrafi, Pan ma swiety
spokuj, a Tomasz go zmacil pokazujac ze inni nie sa jeszcze tak znieczuleni.

Czytajac Pana wypunktowane celowe dzialania, zalosny smiech ogarnia. Nawet
to ze sciaga 28.000 grup jest dowodem oskarzyciela. Umiejetnosc
skonfigurowania konta grup dyskusyjnych w OE podciagnal Pan pod konfiguracje
specjalistycznego oprpgramowania.
Pan sam zdyskredywowal siebie.

Pana sposób na:
"Moje oswiadczenie :

Uwazam ze dziecieca pornografie powinno sie zwalczac wszelkimi
dostepnymi srodkami.

Koniec oswiadczenia ."

to aresztowac osoby skladajace doniesienie o przestepstwie. To w Pana
przypadku zrozumiale. Zamknac ludzi którzy burza Pana samozadowolenie.

Ilekroc w tej dyskusji czytalem posty podobne do Panskiego robilo mi sie
przykro. To nie do uwierzenia jakie spustoszenie w naszym spoleczenstwie
robi znieczulica. :(