Re: czekam na waszą opinię

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 09:27:19 MET DST

On Sat, 04 Sep 1999 21:56:52 GMT, grzegorz <grzes_at_rubikon.net.pl> wrote:
>Poniższy list wysłałem do redakcji Chipa w związku z artykułem z ich
>wrześniowego numeru. Ciekaw jestem opinii uczestników tej grupy dotyczącej
>tej sprawy.
>
>Oto treść listu:
>
>Chciałbym zaprotestować przeciwko opublikowaniu w tak opiniotwórczym piśmie
>jakim jest "Chip" artykułu z wrześniowego numeru pod tytułem "PRECZ Z
>REKLAMĄ - Metody blokowania banerów pojawiających się na stronach WWW".
>Nie będę tu wnikał w jego treść. Tytuł mówi wszystko, wiadomo o co chodzi.

Nie mam dostępu do ww. ale wydaje mi się, że grubo przesadzasz, zarówno
odnośnie samego problemu jak i opiniotwórczej roli Chip'a. Nie widzę
najmniejszego zagrożenia dla rynku banerów tym bardziej, że chyba każda
graficzna przeglądarka WWW jakie pojawiły od zarania dziejów miała opcję
wyłączenia ładowania grafiki, z której to opcji korzysta spore grono
osób. I co ? I nic, rynek reklam rośnie nadal w siłę.

[..]

>Kto na takiej sytuacji skorzysta ? Oczywiście NIKT. Może tylko te serwisy,
>które miały poczytny artykuł.

To źle ? :)

>Grzegorz

A pod tym listem, co go posłałeś do redakcji też żeś się tak podpisał ?

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org