Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 23:10:00 MET DST

Michal Rok wrote:

> [...]
> towarzystwie dwoch dziewczyn z trudem wygladajacych na 15 lat" (cytuje z
> pamieci, moglem sie przejezyczyc). Sam zobacz
> (http://www.waw.pdi.net/~mrok/al4-10.jpg - moja kopia, bo tamto usuneli) -
> jest na nim rzeczywiscie jakas naga ekshibicjonistka na oko 20-letnia,
> siedzaca w przejsciu podziemnym, mijana przez dwie nastolatki wyraznie
> obojetne lub wrecz zdegustowane całą sprawą. Idac dalej tym tropem
> nalezaloby to zdjecie uznac za pornografie ze zwierzetami, bo (o zgrozo)
> jedna z dziewczyn prowadzi na smyczy psa!.

Chwila chwila, jakiej nielegalnosci www.info.erotica.pl ????????
To jakis psychopata zarzucal mi, ze zdjecie z Alena jest pedofilskie.
Ja nic takiego nie pisalem. Jeszcze co, hehehe, bede pisal ze mam sam
zdjecia pedofilskie u siebie tak ? he
Mrok, jestes zalosny.
Nie ja pisalem ze zdjecie z Alena jest pornografia dziecieca. Zreszta
jak sam zauwazyles, nie jest.

> Nie mam nic przeciwko kasowaniu nielegalnych tresci z usenetu. Ale sadze,
> ze powinno to za kazdym razem przejsc przez rece kogos odpowiedzialnego,
> kto nie zmarnuje pracy "tropicieli swinstw", ale odrzuci wszystkich
> oszolomow. Inaczej jutro ktos skasuje moj list na pl.soc.seks.m za
> naruszenie jego uczuc religijnych, a nastepnego dnia z pl.comp.os.linux
> zaczna znikac listy zwolennikow innych niz RedHat dystrybucji.

Dlaczego chcesz by ktos cenzurowal odgornie USENET ?
Sam go cenzuruj, zobaczysz cos co wydaje ci sie nielegalne to pozwij
autora postu z powodztwa cywilnego.
Proste rozwiazanie.

> Tym kims odpowiedzialnym nie musi byc sedzia ani jakakolwiek oficjalna
> wladza - to by nieakceptowalnie wydluzylo caly proces. Ale dobrze spelnic
> ta role moze osoba wyznaczona przez wlasciciela serwera (admin chocby, ale
> w przypadku duzych serwisow to moze byc etatowy tropiciel) - zwykle bedzie
> to czlowiek wyksztalcony, odpowiadajacy za swoje czyny, umocowany umową o
> prace i tak dalej. Wazne - to nie ma byc dodatkowy nieoficjalny obowiazek
> administratora, to musi byc funkcja zlecona przez wlasciciela/operatora
> serwera.

U T O P I A !!! Nikt nie przejrzy nawet ulamka USENETU dziennie by
wychwycic wszelkie posty lamiace prawo.

> po zapoznaniu sie z opinia bieglego seksuologa. Mi w zupelnosci do
> spokojnego snu wystarcza ze oceny dokona jakis administrator, wazne tylko,
> zeby to byl czlowiek o znanej tozsamosci, odpowiadajacy za swoje czyny i
> upowazniony przez kogos do takiego dzialania. To moze byc tez ktos
> upowazniony przez administratora - ale nie moze to byc zdanie jednego
> anonimowego uzytkownika.

Za komuny taki ktos nazywal sie CENZOR !
Chcesz powrotu komuny ? Teraz nie ma cenzury w Polsce. I bardzo dobrze.

--
Pozdrowienia, Easy_R