o kurcze ale pokrecilem

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 22:33:35 MET DST

Napisalem wlasnie post na temat uznawania materialow za pornografie, i
niezle pokrecilem.

Michal Rok wrote:
> Dosc przypomniec jeden z obrazkow, podanych przez niego na dowod
> nielegalnosci www.info.erotica.pl (zakwalifikowany do obrzydliwej
> pornografii dzieciecej i bedacy uzasadnieniem do publicznego nazwania kogos
> pedofilem) - opisane przez Easy^R jako "panienka znana jako Alena, w
> towarzystwie dwoch dziewczyn z trudem wygladajacych na 15 lat" (cytuje z
> pamieci, moglem sie przejezyczyc). Sam zobacz
> (http://www.waw.pdi.net/~mrok/al4-10.jpg - moja kopia, bo tamto usuneli) -
> jest na nim rzeczywiscie jakas naga ekshibicjonistka na oko 20-letnia,
> [...]

Cos mnie podkusilo zeby jednak znalezc post o ktorym sie wypowiadalem, co
doprowadzilo do wnioskow:
- nie napisal tego Easy^R tylko niejaki Bober, nasmiewajac sie z hipokryzji
Easy^R
- zdjecie bylo na serwerze administrowanym przez Easy^R, zreszta juz
zostalo usuniete
- opis "Panienka nastoletnia ( zwana Alena),obnaza sie przed dwoma
dzieciakami, co do wieku ktorych nikt nie powinien miec zadnych
watpliwosci" nalezalo potraktowac jako ironie, ale mi utkwila w glowie
jedynie tresc, a nie kontekst :)

Nie zmienia to faktu, ze niektorych zdjec uznanych za dziecieca czy
zwierzeca pornografie przez Easy^R nigdy nie uznalbym za takowe - dla niego
nagi facet patrzacy na konia to juz pedal-zoofil.

Reszte tresci listu podtrzymuje :). Zainteresowanych za pomylke
przepraszam.

pozdrowionka

Michal

--