Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 21:55:35 MET DST

Tue, 31 Aug 1999 14:10:42 +0200, Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> napisał(a):

>Jeśli grupa notorycznie zawiera materiały nielegalne, to IMHO
>powinna zostać skasowana.

tak samo musiałbyś mieć mechanizm na serwerze blokujący wątki, bo grupa to nic innego jak węzeł rozpoczynający kolejny wątek

>Z nazwy jako kryterium wycofujÄ™ siÄ™, bo to
>rzeczywiściwe nie ma sensu (ale wkurza mnie to zdrowo). A poza tym,
>jeśli na tych grupach popełnia sie przestepstwa, to ich usuwanie
>jest MBSZ moralnym obowiÄ…zkiem.

moralnym może tak, ale kwalifikacje do tego też trzeba mieć, a nie tylko uważać, że się już wszystko wie i w takim razie wycinamy

otóż to, dlatego właśnie napisanie artykułu w gazecie było sensowniejsze od napisania na abuse@

>Nie wiem. Może po prostu na razie nie środków technicznych, ale coś
>chyba można próbować robić.

jak to nie ma ? są, tylko potrzeba nieco mała, bo materiały choć nielegalne przeciętnemu użytkownikowi nie przeszkadzają