Re: Przekręcanie wypowiedzi z newsów w Rzeczypospolit

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 21:55:45 MET DST

Mon, 30 Aug 1999 17:25:07 GMT, Socrates Web <socrates_at_socrates.pl> napisał(a):

>Prawdopodobnie nie poproszono cie o autoryzacje, za to zmieniono sens
>twojej wypowiedzi podpisujac imieniem i nazwiskiem - dobrze rozumiem?
>
>Kiedys mielismy podobny problem z mniejsza gazeta. Proponuje zazadac
>sprostowania, opieraj sie jednak nie na innym zrodle pochodzenia tekstu,
>lec na przeinaczeniu jego tresci - z tego co opublikowano w RZ wynika,
>ze popierasz pornografie... Gdyby podpisali cie nickiem, sprawa
>stracona, a tak - zdaniem naszego prawnika - spokojnie mozna pojsc do
>sadu. O ile chce sie tracic czas oczywiscie. ;-)

szczerze mówiąc nie rozumiem co ma użycie nazwiska i imienia zamiast nick'a, to przecież to samo z punktu widzenia prawa autorskiego, ja nawet myślę, że dobrze, bo jak kobieta tak chętnie podawała swoje namiary i szydziła z anonimów to teraz dostała w d..ę i już się bardziej będzie zastanawiała, i nawet nie mam zamiaru jej
popierać, mnie też nie poparto, najwyraźniej nikogo z czytelników nie interesuje autorstwo, no ale w tym punkcie również mieliśmy odmienne zdanie, i tak to wychodzi szydło z worka