Re: Usenet = Pornografia ? bylo Re: Serwer news.icm.edu.pl -- podsumowanie

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 13:36:40 MET DST

Jacek wrote:

> Bzdura.
> Posty do usenet sa jawne i otwarte.
> Moga byc i w kopertach i kodowane, ale zazwyczaj nie sa.

Prosty hipotetyczny przyklad. wykupuje na poczcie tzw. druk bezadresowy.
rozsylam do miliono osob zdjecie z... jak by to okreslic
"gołą babą". kto w takim przypadku by zlamal prawo? ja czy poczta?

z innej beczki. znasz taki tekst? "redakcja nie odpowiada za tresc
ogloszen". urzyj muzgó, i znajdz odniesienie do newsow.

mam tyle do powiedzenia. wiecej w tej sprawie glosu zabieral
nie bede.

Jeszcze slowo bezposrednio dla ciebie. jesli chcesz to mozesz
smialo wystapic z inicjatywa ustawodawcza (od niedawna obywatele
maja takie prawo) i doprowadzic do powstania ustawy, na podstawie
ktorej mozliwe bedzie utworzenie komorki weryfikujacej newsy.
mowiac krotko, masz kilka promili szansy na to, by z twojej inicjatywy
powstala "ława sędziowska usenetu".

A teraz wzorem JR:

Copyright (C) 1999 Grzegorz Szyszlo

Autor zezwala na publikacje niniejszego artykulu wylacznie w sieci
USENET. Nie zezwala na jego archiwizacje w jakimkolwiek innym serwisie.
W celu publikacji w innym medium nalezy uzyskac zezwolenie autora.
Opinie wyrazone w niniejszym artykule sa wylacznie opinia prywatna
i nie maja zadnego zwiazku z zajmowanym stanowiskiem lub wykonywanym
zawodem.

ps: to powyzsze wydaje sie byc tragicznie smieszne.

Pozdrawiam,