Usenet = Pornografia ? bylo Re: Serwer news.icm.edu.pl -- podsumowanie

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 18:27:30 MET DST

> Celne było również porównanie dokonane przez jednego z uczestników
> dyskusji: grupa dyskusyjna jest jak koperta na poczcie.
Bzdura.
Posty do usenet sa jawne i otwarte.
Moga byc i w kopertach i kodowane, ale zazwyczaj nie sa.

Nikt nie wymaga
> od pracowników poczty, aby otwierali koperty i zaglądali, czy
> przypadkiem w środku nie pojawiają się zakazane treści. Nikt też nie
> spodziewa się, że pracownik poczty natychmiast przechwyci przesyłkę
> zaadresowaną do "Mirosława Pornograficznego" ani "Lolity
> Gołopupskiej".

Bzdura.
Poczta hard-copy ma charakter prywatny i jest adresowana do jednego
adresata.

Posty do usenet maja charakter publiczny i ich adresat to czytelnicy
grupy, ale i kazdy, teraz czy za 10 lat, z uwagi na archiwizowanie.

Jakoś też nie słychać o rozpowszechnianiu przez pocztę
> pornografii, a tymczasem z pewnością w kopertach jej pełno.

Czy ty nic nie rozumiesz.
Domy wysylkowe wysylaja dyskretnie tony pornografii przez poczte,
na adresy prywatne, nie publiczne, przesylki sa zaklejone, nie otwarte.
Dyskrecja zapewniona to logo tych firm.

> Wolność słowa
>
> Internet jest najwierniejszym dotąd istniejącym odzwierciedleniem idei
> wolności słowa. Można pisać o wszystkim i mieć szansę zostania
> wysłuchanym. I o ile da się i _należy_ ścigać naruszenia prawa przez
> produkujących treści niedozwolone (szczególnie w Polsce), o tyle trudno
> wymagać ciągłego nadzoru nad rosnącą w olbrzymim tempie siecią
> globalną. W tej chwili do news.icm.edu.pl przychodzi 40 artykułów na
> sekundę, rozmieszczane są one w dowolnym podzbiorze 18000 grup.
???

 Dziennie
> daje to ponad pół miliona artykułów. Jak sobie z tym radzić?

Nie wiesz czy udajesz ze nie wiesz ?

Jezeli chcesz to filtrowac to jest tuzin programow filtrujacych.
Jezeli nie chcesz filtrowac to po co sobie radzic.

Przykladem jest panstwowa TPSA, ktora wyciela grupy pornograficzne.

A to nie
> koniec: sieć nie przestaje rosnąć. Będzie gorzej.
???
A gdziez inteligencja adminow, ta przeciez tez rosnie.

> Jak słusznie niektórzy zauważyli, mamy w Polsce wolność słowa i
> przysługuje ona zarówno użytkownikom Internetu jak i dziennikarzom
> gazet. Z tego powodu trudno jest protestować przeciwko tonowi niektórych
> publikacji. Jestem jednak przekonany, że w ciągu ostatnich trzech
> tygodni znaczna ilość inteligentnych ludzi zraziła się do jednej z
> największych polskich gazet, uchodzącej dotąd w oczach wielu za
> rzetelną.
???

Redaktorom tej gazety radzę zastanowić się, czy warto w tak
> niekompetentny sposób szukać sensacji, pisać artykuły nie
> skontaktowawszy się wcześniej z administratorami albo chociażby
> ekspertami z danej dziedziny.
???

Będąc redaktorem naczelnym poważnej
> gazety, zwolniłbym niedoinformowanego dziennikarza który napisał
> nieodpowiedzialny artykuł.
???

Przykro mi, ale mylenie "stron ICM" z
> artykułami w serwisie USENET, który między innymi udostępnia ICM,
> wskazuje na kompletną ignorancję autora tekstu w dziedzinie Internetu.
???

> Co osiągnięto?
 Pornografia i inne zakazane
> treści nie będą razić ich w oczy, można będzie udawać, że problemu nie
> ma. Problem jednak nie zniknie i w niedalekiej przyszłości wszyscy
> będziemy się musieli do tego przyzwyczaić.

To powiedz, czy pornografia dziececa , animal sex jest w Polsce legalny
czy nie ?

Bo skoro jest w usenecie powszechnie dostepny to chyba jest legalny, bo
inaczej rozpowszechnianie byloby zakazane lub co najmniej
niedopuszczalne.

> USENET to wielki kocioł, w którym znajdziemy wyraz całej natury
> ludzkiej: i piękno i brudy. Od czytającego zależy na czym się
> skoncentruje i czemu poświęci swoją uwagę.

Bzdura.

Myslalem ze uzyskam choc linijke odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie,
czy rozpowszechnianie pornografii dziececej pornografii i animal sex
jest dopuszczalne w Polsce ;-(

Przeciez jezeli jest legalne , dopuszczalne , i mozna na tym zarobic
, a mozna na klikach serwerow www zarobic tysiace dolarow ..

To jutro powstanie 100 serwerow www z pornografia dziececa, animal sex
reklamujacych sie legalnie w usenet i zarabiajacych miliony na klikaniu
na banery reklamowe.

Po co agencje , sklepy sex , agencje towarzyskie maja dzialac w
lokalach, przeciez
moga sie przeniesc jawnie do usenetu i tam prowadzic dzialalnosc
handlowa.

A stan biezacy pokazuje ze to jest dopuszczalne i mozliwe.

Czy dzieci z podstawowek maja dostep do grup z pornografia na usenecie ?
Maja , taki sam dostep jak kazdy , bez ograniczen .

Czy sa grupy nt. sexu ze zwlokami ?
Sa .
Sa grupy na wszystkie tematy jak napisales i wiele grup z binaries
obrazkow.
Nie zauwazylem, aby okreslone grupy zostaly zakazane .

zatem niech ktos oficjalnie powie jak jest
zakazane czy dozwolone ?

Jacek