Re: [Fwd: ] Jak mnie teraz pedofile z www.sex.net.pl strasza :)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 13:42:50 MET DST

Easy^R wrote:

> Moje ubolewanie, ze kolega nie ma zielonego pojecia o czym ja pisze i
> przeciwko komu akcje skierowalem. Nie przeciwko usenetowi ale przeciwko
> serverowi www. A to jest kolosalna roznica w stosunku do newsow, i zadna
> netykieta newsowa nie ma tu nic do gadania. Nie powiesz mi, ze zdjecia
> na www sa plain-text , hahahaha

ponawiam prosbe o przeczytanie mininetykiety. chyba ze do konca
zycia nie chcesz umiec pisac jak czlowiek.
jednoczesnie widze u ciebie kompletny brak zrozumienia
i niechec do nabycia wiedzy na powyzszy temat. taka postawe
okresla sie mianem ignorancja (przeczytalem encyklopedie to wiem
co znaczy to slwo:)

a tak wogole co maja zdjecia na jakims tam www, do nieprawidlowo
zakodowanych listow ktore posylasz na newsy? ja nie widze
zwiazku.