Re: pedofilia na polskich serverach

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 16:56:48 MET DST

On Thu, 02 Sep 1999 22:33:15 GMT, marcinj_at_webcorp.com.pl (Marcin
Jagodzinski) wrote in article <37d2f4f6.2512550_at_news.rubikon.net.pl>:

> On 2 Sep 1999 07:46:52 GMT, midas_at_ufik.idn.org.pl (Michal 'Orr'
> Daszkowski) wrote:
[...]
> Nie moralności, tylko swojego biznesu. Jak by na niego nie patrzeć i
> doskonale ich rozumiem. Oni rozpowszechniają pornografię w Internecie i nie
> chcą, by z powodu pornografii dziecięcej, ruszyła jakaś
> ogólnoantypornograficzna krucjata. Biznes jak biznes, można mieć
> wątpliwości, ale odruch zdrowy.

        No i prawdę mówiąc, byłoby chyba najlepiej dla wszystkich, gdyby to
właśnie ludzie, siedzący w tym biznesie, pilnowali się nawzajem.
Motywację mają (dokopanie konkurencji + ochrona własnych interesów);
orientację w temacie mają (więc można się spodziewać, że wyśledzą
wszystko szybciej, niż prasa); próg wrażliwości mają obniżony (więc
można mieć nadzieję, że nie doznają specjalnych szkód moralnych,
oglądając co bardziej kontrowersyjne zdjęcia).
        Osobiście więc uważam ostatnie działani Easy^R-a za bardzo pożyteczne
i mam nadzieję, że Michał Durka oraz jego znajomi długo mu ich nie
darują. Mam też nadzieję, że Easy^R ma równie wielu znajomych... ;)

Nina

--