Re: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie chce :(

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 15:40:47 MET DST

Dnia 31 Aug 99 o godz. 22:59, Tomasz Hołdys napisal(a):

> Za to narastają działania INSTYTUCJI przy regulacji prawnej Internetu -
> vide czerwcowa
> Deklaracja Założycielska
> Polskiego Forum Społeczeństwa Informacyjnego SPIN
> http://www.tarnow.pl/mwi/deklaracja.htm
> w której za cele stowarzyszenia przyjęto m.in.:
> "2) Współudział w tworzeniu podstaw prawnych dla rozwoju społeczeństwa
> informacyjnego,
> 3) Uczestnictwo przedstawicieli SPIN w pracach zespołów rządowych i
> komisjach sejmowych"

A gdziez tu widzisz w tym, co zacytowales, jakies dazenia do regulacji
Internetu?
Uczestniczylem w konferencji Miasta w Internecie, na ktorej "wyprodukowano" te
deklaracje, i moge ci powiedziec, ze cele SPIN nie maja nic wspolnego z
cenzurowaniem Internetu. Natomiast niestety, ja osobiscie przewiduje ze bedzie
to drugie PSI czyli zalozona z wielkim szumem organizacja, ktora w sumie nie
bedzie prowadzila zadnej dzialalnosci i nic nie zrobi... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl