Re: UWAGA, TPSA straszy odcinaniem od Internetu niewygodnych im ludzi !!! bylo.Amnestia, abolicja TPSA dla odcietych od numeru 0202122

Autor: futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 17:44:41 MET DST

On Thu, 02 Sep 1999 17:46:05 +0200, vatt'ghern
<vatghern_at_priv.sos.com.pl> wrote:

>Moga? AFAIK jezeli nic nie zbroisz(nie mowie tu o textach na p.m.tel.:)
>to nie maja prawa Cie odciac(ktos moze mnie poratowac jakims
>paragrafem? obilo mi sie o uszy ze nie moga, tym bardziej, ze nie ma
>innego operatora)

Alez bezpodstawnie grozic tez nie mozna, a groza.
Malo tego, podciagaja wiele innych spraw pod zagrozenie bezpieczenstwa
sieciowego.
Co z tego ze sprawa w sadzie wygrana, jak moga pozbawic telefonu na
(znajac tempo polskiego sadownictwa) na kilka lat.
Poprostu uwazam, se skoro posuneli sie do bezpodstawnych grozb to i
moga sie posunac do odlaczenia telefonu, a ja nie moge do tego
dopuscic takze zaczne dzialac, pismo zapewne dostanie kilka gazet,
rzecznik praw obywatelskich, a ministerstwo lacznosci dostanie
formalny wniosek o wprowadzenie zakazu uzytkowania analogowych central
telefonicznych poniewaz nie spelniaja one wymagan odnosnie
podstawowych parametrow na przykladzie centrali przez ktora jestem
zmuszony korzystac dzieki tpsa.

>Chodzi o Telebank? Faktycznie chca dosyc duzo, ale uzytkownicy z ktorymi
>rozmawialem byli po prostu zachwyceni(zwlacza ci ktorzy wlasnie odeszli
>od 0202122). AFAIK jakosc uslug jest nieporownywalna.

alez mi nie chodzi o rewelacyjna jakosc, tylko o to, abym mogl
wymienic poczte i newsy pomiedzy 22 a 2 co w obecnym czasie jest
awykonalne.
Malo tego, okres sie przedluza, bo skoro nie moza sie dodzwonic to
ludziska odkladaja net na pozniej i niedlugo nie bedzie mozna
dodzwonic sie przez caly dzien.

Odnosnie TelBank-u to akurat w slupskim nie mamy tej firmy, jest
jedynie dostawca ktory jest przylaczony do sieci TelBank-u, ale
skorzystac z ich uslug to istna mordega, trzeba jakos dziwnie
konfigurowac kompa, no i for MSWindows only i w ogole za takie
pieniadze to ja nie mam zamiaru krozystac z takich uslug.

futszak
Gdyby PKP dzialalo tak jak tpsa,
to pociagi jezdzilyby 20km/h,

--