Re: UWAGA, TPSA straszy odcinaniem od Internetu niewygodnych im ludzi !!! bylo.Amnestia, abolicja TPSA dla odcietych od numeru 0202122

Autor: futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 02:02:03 MET DST

On Tue, 31 Aug 1999 22:47:27 +0200, "Tetek" <tetek_at_friko7.onet.pl>
wrote:

>Bardzo jestem ciekawy czy:
>-inni operatorzy musza na zyczenie tepsy udostepniac swoj biling szczegolowy
>;-)

nie mam mozliwosci korzystania z ulsug innych operatorow.

>-inni operatorzy na zyczenie tepsy musza wylaczac delikweta ;-D

a co maja inni operatorzy (*) do tpsa przy moim korzystaniu z
Internetu ???

> cos mi te ich grozby nie wydaja sie takie straszne :-)

moze i sie nie wydaja, ale jak mi odetna telefon czym groza to mnie
rodzinka zabije.

>Prawdopodobnie nawet nie sa w stanie zidentyfikowac wszystkich swoich
>abonentow (np z analogowych central )

o to to Ty sie nie martw, mnie jakos zidentyfikowali calkiem
bezblednie jesli juz chodzi o to i robia sobie ze mnie sprawe
polityczna.
A tak przy okazji to gdybym mogl skorzystac z uslug normalnego
providera (jedyny co jest zada az 60zl+vat za miesiac) to dawno bym to
zrobil.

(*) - o ile w ogole mozna mowic o istnieniu operatorow
telekomunikacyjnych innych niz TPSA, bo mniej niz 10% to tyle co nic.

futszak
Gdyby PKP dzialalo tak jak tpsa,
to pociagi jezdzilyby 20km/h

--