Re: Teleglobe?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 12:25:06 MET DST

Marek Trenkler wrote:
>Ja natomiast mam wrażenie, że to w środę około godz. 19.00 szlag trafił
>całe połączenie Polski z zagranicą, włącznie z transferem poczty. I krew
>mnie zalewa, bo na pl. internet.komunikaty ani słowa wyjasnienia.

dokładnie, nie mogę wysłać poczty za granicę :(
nie rozumiem tylko jak w takim razie działają newsy? przecież serwery
też muszą się jakoś komunikować? czy jest to zrobione tak, że wystarczy
jedno dobre łącze, by ten jeden serwer synchronizował się z zagranicą,
a cała polska - bezpośrednio lub pośrednio - od niego?