Re: Steki idiotyzmow

Autor: Andrzej Bort (bort_at_hawk.it.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 11:44:18 MET DST

Nina Liedtke <nina_at_rotfl.eu.org> wrote:
> Wiesz, wolałam nie ryzykować ;) W RL FAQ-ów nie ma, więc trudno się
> powoływać,

Ale jest tzw. kultura osobista (-> pl.soc.savoir-vivre mowi Ci cos?)
Takoz meta-zarty mozna by od biedy uznac za "robienie z kogos wariata".

> a bez powołania pewnie zaraz by się okazało, że w tym
> semina^Wmiejscu, gdzie mieszka Grześ Staniak i gdzie nawet
> soft-pornografia jest uznana za szkodliwą, nikt tego żartu nie zna ;)

Kwestia obycia w tzw. "szerokim swiecie". No i poza tym takich rzeczy, jak
np. poczucie humoru i w ogole wielu innych czynnikow, dzieki ktorym
z jednymi osobami mozna pogadac o wszystkim, a innych uznajemy za tzw.
"sztywniakow", ktorym nawet pewna kawa nie pomoze.

--
AB (tymczasowo bez swoich defaultowych ustawien, co zreszta widac).