Re: Steki idiotyzmow

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 14:43:20 MET DST

Nina Liedtke wrote:

[...]

> Wiesz, wolałam nie ryzykować ;) W RL FAQ-ów nie ma, więc trudno się
> powoływać, a bez powołania pewnie zaraz by się okazało, że w tym
> semina^Wmiejscu, gdzie mieszka Grześ Staniak i gdzie nawet
> soft-pornografia jest uznana za szkodliwą, nikt tego żartu nie zna ;)

I to właśnie lubię. Żarty, uśmieszki, poklepywanie się po ramieniu i
przy okazji delikatne sugestie, że ci co w ogóle widzą jakiś problem
to pewnie nawiedzeni/napaleni klerycy co to, Panie, poza dupą o
niczym innym nie myślą, a że przy okazji trochę nieprawdy (nigdzie
nie pisałem o szkodliwości soft-porno)? Przeciez tak jest lepsza
zabawa.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>