Re: Steki idiotyzmow

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 10:51:16 MET DST

On 1 Sep 1999 05:44:13 GMT, Marcin Debowski <agatek_at_sdf.lonestar.org>
wrote in article <7qiefd$qig$2_at_sunrise.pg.gda.pl>:

> A mi się tam wydaje, że ww meta-żart funkcjonuje w języku potocznym nieco
> dlużej niż polski usenet :)

        Wiesz, wolałam nie ryzykować ;) W RL FAQ-ów nie ma, więc trudno się
powoływać, a bez powołania pewnie zaraz by się okazało, że w tym
semina^Wmiejscu, gdzie mieszka Grześ Staniak i gdzie nawet
soft-pornografia jest uznana za szkodliwą, nikt tego żartu nie zna ;)

Nina

--