Re: Odp: pedofilia na polskich serverach

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 08:53:17 MET DST

Easy^R napisal(a):
[...]
: > Taaaak? Jakie? Wiem, wykupisz konto na sex.net.pl, nagrasz swoje
: > najwieksze skarby i powiadomisz Interpol, CIA, FBI i NSA. Wiesz, powiadom
: > tez Scully i Muldera, im sie wszystko udaje.
:
: Jesli do jutra nie znikna podane przeze mnie zdjecia, powiadamiam
: policje od spraw pedofilii w Sieci i robimy protokol oraz zakladam
: sprawe firmie top.pl

Nie zapomnij się nie podpisać :->

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Hey Patty Garrett that's what I used to call you