Re: Odp: pedofilia na polskich serverach

Autor: MaNdRaX (mandrax_at_infosex.com.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 01:03:15 MET DST

slawek- wrote:

> Taaaak? Jakie? Wiem, wykupisz konto na sex.net.pl, nagrasz swoje
> najwieksze skarby i powiadomisz Interpol, CIA, FBI i NSA. Wiesz, powiadom
> tez Scully i Muldera, im sie wszystko udaje.

Czy masz jakies watpliwosci co do charakteru tresci niektorych zdjec
na sex.net.pl ? Mam wrazenie ze twoj nieudolny zart o CIA FBI.... itd.
To tandetna proba ukrycia sklonnosci i sympatyzowania z pedofilia.
Jezeli na serverze gdzie ostrzezenie mowi ze zawiera ostre materialy
erotyczne
i faktycznie takie tam sa, co w pelni popieram, umieszcza sie zdjecia
kilkunastolatka z kutasem na wierzu, to robi sie to tylko w jednym celu....
zeby wywolac podniecenie u odbiorcy pedofila.
Kazdy kto w jakikolwiek sposob w TYM! przypadku wystepuje
przeciw Easy_r znaczy ze solidaryzujesie z grupa z ktora Easy_r probuje
walczyc.
Samo poinformowanie ze na serverze porno znajduja sie zdjecia z serii
pre-teen
powinno wzbudzac podejrzenie o propagowanie pedofilii (zreszta w tym
przypadku
calkowicie uzasadnione)
Jezeli masz watpiliwosci co na serverach erotycznych oznacza pre-teen
proponuje
ci sciagniecie plikow z alt.binaries.pictures.erotica.preteen lub wymiane
plikow *.jpg
na kanalach (naszczescie nie IRCnet) IRC (EFNet, UNDERNET) o nazwach
zawierajacych to slowo np. #100%preteensex, #preteens itp.
Niektorym jak zobacza takie zdjecia soft/hard preteen to staje serce prawie!
innym staje co innego i z usmiechem mowia "poinformuj o tym CIA..."
Podsumowujac:
Pornograficzny serwer sex.net.pl rekalmuje sie ze za oplata 0700 czy inna
da dostep do plikow z dziedziny pre-teen, widzialem kilka tych zdjec z linkow

ktore podal Easy_R wiecej ogladac ich nie chce, pedofilia mnie odraza.
Poza tym skoro tak zajadle broni sie tresci pre-teen z tego serwera to z
doswiadczenia
wiem ze ludzie nawet majacy stycznosc z internetem i od czasu do czasu z
porno www
nie zawsze orientuja sie co oznacza zakamuflowany przez pedofilow zwrot,
coraz bardziej
znany pre-teen, czy nie lepiej bedzie nazwac od razu bez sciemy Kiddie-porno
lub childsex?
No chyba ze server glownie nastawiony jest na polskich odbiorcow to mozna od
razu:
seks z dziecmi! HIT! Nieletnie szpary - wow! ponizej 15! 11-latki najlepiej
robia laske!