Re: Jak wykryc porno na serwerze www ?

Autor: MaNdRaX (mandrax_at_infosex.com.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 01:19:45 MET DST

Jacek wrote:
(cut)
a co jest zlego w porno ?
poki co zyjemy w wolnym kraju, nie podoba ci sie porno? nie ogladaj
nie interesuj sie tym czy ja ogladam.
Nie zadna tam erotyka czy cos innego ale zwykla pornografia jest w Polsce
zalkowicie legalna i mozna ja propagowac do woli byle w odpowiedni sposob
Jestes przeciwnikiem pornografii? hmm... a ja jestem przeciwnikiem jedzenia
tostow.
no i? to nie jem tostow i tyle, czy mam prawo piprzyc ci nad uchem ze ty tez
masz nie jesc?
Pornografia, imprezy porno, swing kluby, porno live show, filmy,
czasopisma.... itp
to inny swiat, nie dla wszystkich, nie podoba ci sie ten swiat? to nie wlaz
tam
nie zabraniaj mi tam wlazic!!!
Czy ktos cie zmusza do tego? czy ktos ci podaje na sile materialy porno?
Masz wolny wybor? masz! TO WARA OD MOJEGO WYBORU! tez chce miec swoj wybor
a nie twoj!

> a w co klikaja dorosli chlopcy ?
>
> na zdjecia zamkow, kwiatkow, roslinek, czy na zdjecia panienek ?

to chyba logiczne w co klikaja, czy cos w tym zlego ze wole obejrzec
gola kobiete lub pare zamiast patrzyc na tulipany ?
masz mi za zle ze za duzo czasu pswiecam nagosci a za malo mam wiedzy
o Baghingam?