Re: [Fwd: ] Jak mnie teraz pedofile z www.sex.net.pl strasza :)

Autor: MaNdRaX (mandrax_at_infosex.com.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 01:31:49 MET DST

Easy^R wrote:

> Hello easy,
>
> odpierdol sie od sexmastera bo strace cierpliwosc i zamkne dobre
> maniery w sejfie i morde ci obija tak ze rodzona matka cie nie
> pozna. A jezeli to bedzie malo to obiecuje, ze bedziesz pierwsza
> osoba uduszona za pomoca swego fiuta. hmm.. jednak mylse ze on jest
> za maly... bedzie trzeba pozyczyc od kogos. ale wierz mi ze jeszcze
> jeden taki text i pozalujesz... na twoim miejscu przeprosilbym zanim
> sie nie wkurwie na powaznie i nie skuje ci mordy!!!!
> PS. twoje zachowanie swiadczy o strachu tylko nie wime czego sie
> [...]

..... to nie lekcja historii i nie bede wspominal calego swojego zycia tu,
bo nie pora i miejsce, ale wierz mi kolego ze tam gdzie bylem i wsrod ludzi
z ktorymi utrzymuje kontakt, typy ktorzy tak zjadle i brutalnie bronia swoich
upodoban co do seksu z dziecmi robia sie w kilka chwil potulni jak baranki
Nie groz bo sie mozez bardzo pomylic.