Re: Kontrola Internetu

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 22:39:31 MET DST

ehlo

isz_at_irc.pl wrote:
> : Bo to jest tak czy inaczej kwestia glosowania. Moze nie otwartego, z CFV i
> : zadaniem publicznie pytania czy ktos jest za pornografia dziecieca, ale
> : przeciez nie odbierzesz uzytkownikom prawa swobodnego decydowania o tym z
> : czego w internecie korzystac beda. Zamkniesz newsy, to tak jak pokazal
>
> Hmm, jasne - koncert życzeń użytkowników, jedni będą chcieli pornografię
> dzieciecą, inni kradzione oprogramowanie, itp.
> Już dziś jest oczywiste, że Internet nie będzie stał ponad prawem.

Nie, bez przesady. Nikt na newsach nie powie otwarcie ze jest milosnikiem
dzieciecej pornografii, ani ze np sprzedaje kradzione oprogramowanie (no,
tacy to juz sie trafiaja). Ale pewne procesy dzieja sie po cichu i
niezauwazalnie dla samych adminow - ludzi powoli ubywa, a potem nagle sie
okazuje ze wszyscy pisza na zupelnie inna liste albo przedefiniowali od
nowa liste tematow, ktore na liscie mozna poruszac...

> Polecam (wszystkim) przeczytanie artykułu w "Rzeczypospolitej" ... nie, nie
> zniechęcajcie się ;) - tym razem jest naprawdę warto:
>
> http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_990831/prawo/prawo_a_4.html

O, faktycznie, madrze napisali :). Nie mam uwag - i jako uzytkownik, i jako
pracownik ISP sie zgadzam na zaimplementowanie w Polsce np regulacji
podobnych do tych z UE.

pozdrowionka

Michal

--