Re: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie chce :(

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_burza.icm.edu.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 16:40:17 MET DST

In article <7qg07s$4fu$1_at_sunsite.icm.edu.pl>, DarekO wrote:
> Normalne postępowanie człowieka w takich sytuacjach to tępienie zła w
>każdym miejscu gdzie się pojawia. No może nie wszystkich ludzi. Wy uważacie

Widzę zło w różnych miejscach. Czasem mam ochotę tępić przez 24 h/dobę, a
czasem mi się nie chce.

> W postach pisaliście że tylko gadam a nic nie robi i nie zaproponuję.
>Mieliście rację. Przemyślałem sprawę, napisałem co proponuję. I co? Wam się
>po prostu nie chciało nawet odpowiedzieć. Byłem przygotowany na dużą
>krytykę, na propozycje innych rozwiązań. Kicha :( Jakby porównać ilość

Inne rozwiązanie: odszukanie źródła i zrobienie coś naprawdę. Być może
wykorzystywana nastolatka powie Ci 'odwal się', a może będzie wdzięczna za
pomoc. Jeżeli chcesz na to poświęcić chociaż godzinę dziennie to nie ma
przeszkód.

>Nawet reakcja dwóch adminów którzy napisali że będą sprawdzać nazwy grup nie
>była zbyt pocieszająca. Oni to robią z musu - nie dlatego że czują potrzebę.

Nie wierzę w cenzurę. A żeby zrobić coś naprawdę musiałbym porzucić pracę albo
chociaż fuchy, mniej pić itd. itp. Może kiedyś będzie mi się chciało, ale nie
można wymagać świętości na codzień.

R.