Re: Steki idiotyzmow

Autor: Micha (Zmichalg_at_gazeta.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 01:01:17 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> OK, "głupi i wszy na pepku" (tylko nie mów mi, że to meta-żart),
> "głupi gówniarz", "głupi pieniacz", "niedoszły zboczeniec", "biedny
> chory człowiek", "głupek", "napalony, ekstremistyczny, kanapowy
> rewolucjonista", "bolszewik", "winni się tlumaczą" (to kiedy
> tłumaczył jak znalazł te grupy), "pętak", itd. itp. nie mam czasu
> przeszukiwać całego wątku.
Zgadza sie. Ale wez pod uwage taki drobny fakt, ze wzmiankowana osoba
wyraznie sie prosila o takie potraktowanie z powodow:
- niekompetencja i brak podstawowej wiedzy o temacie (potwierdzil to w
wywiadzie dla GW), na ktory chcial dyskutowac
- prowokacyjny sposob prezentowania swoich pogladow
(”pognebilem”,”walczylem z pedofilia” itp.)
- kretynska autoreklama (to on sam sie rozreklamowal, RzP celowo nie
podala jego tozsamowsci)

Michas