UWAGA, TPSA straszy odcinaniem od Internetu niewygodnych im ludzi !!! bylo.Amnestia, abolicja TPSA dla odcietych od numeru 0202122

Autor: futszak (Tomek.Kruk_at_WYTNIJTO.sq1eih.rubikon.net.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 16:34:06 MET DST

On Tue, 31 Aug 1999 12:44:20 +0200, "Ryszard Rączkowski"
<warschau_at_supermedia.pl> wrote:

>A za jakie grzeszki można się tego doigrać?
>Za hacking?

mnie straszyli (z czystej grzecznosci pomine nazwisko straszacego) ze
odetna mi telefon za cytuje:

"Niestosowne zachowanie" zwiazane z wypowiedziami na pl.misc.telefonia
a podciagneli sprawe pod bezpieczenstwo piszac ze "...Panstwa stacja
telefoniczna byla zrodlem incydentow naruszajacych bezpieczenstwo
teleinformatycznych poprzez siec Internet..."
I dalej:

"Z dyskusji jaka przeprowadzil "futrzak" na listach dyskusyjnych
otwartych i dostepnych dla wszystkich wynikalo, ze ze wzgledu na
powszechna dostepnosc do Internetu moze z pelna swoboda i
anonimowoscia wypowiadac sie na wiele tematow, m.in obelzywie
wypowiadac sie o wladzach TP S.A. oraz Ministerstwie Lacznosci..."

Jak widac nie mozna sie obelzywie wypowiadac, uwaga dla wszystkich, na
listach dyskusyjnych mozna sie wypowiadac jedynie dobrze o wladzach
tpsa i ministerstwie lacznosci bo inaczej zaczna straszyc odcieciem
telefonu.

No KOMUNA, TPSA majaca monopol straszy ludzi odcinaniem telefonu bo
wypowiedzi sa niewygodne.
Do tego dodajmy niewyjasnione znikanie postow z usenetu wiewygodnych
dla wielce swietej i wspanialem tpsa ktora nie potrai zapewnic mi
lacza telefonicznego na poziomie 9600bps i mamy juz piekny obraz.
Za komuny ci sami ludzi siedzieli i podsluchiwali rozmowy,
rejestrowali, a teraz przyrzucili sie na Internet.
Pieknie.....

Acha, zeby sie dowiedziec czym bylo umotywowane pismo ktore przyszlo
trzeba bylo pytac poprzez UOKiK, bo szanowna TPSA CST nie raczy nawet
w ustawowym termienie jednego miesiaca odpowiadac na pisma zaslaniajac
sie "brakiem czasu".

Tomek Kruk