Odp: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie chce :(

Autor: DarekO (darek_at_vc.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 13:23:56 MET DST

Użytkownik Miro Ziemski <miro_at_elzab.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37CBAC8B.1A6BF08F_at_elzab.com.pl...

> Tak przykre to.
>
> [...]
>
> Tia i kazdy admin przez 24 godziny na dobe bedzie siedzial i przegladal
> newsy.

Czy Pan postuluje taki sposób, bo ja nigdy czegoś takiego nie napisałem?

> Tak sobie mysle ze Pan szanowny w zyciu nie administrowal nawet 1
> komputerem z ogolnym dostepem. To nie jest siedzenie na tylku i
> patrzenie w monitor jak sie niektorym wydaje.

Nie musi mi Pan tego pisać, nigdy tak nie twierdziłem. Czy sugeruje Pan że
właśnie dlatego że to ciężka praca to się nie chce?

> I znowu to samo - administrator ma przez 24 godz. na dobe czekac na list
> od Pana X i odpowiadc najlepiej telepatycznie od razu bo inaczej to jest
> leniem.

Warszawa, 18 sierpnia 1999 roku

O Ś W I A D C Z E N I E

[...]
Uniwersytet Warszawski będzie wdzięczny za każdy sygnał o pojawieniu się na
administrowanych przez nas serwerach możliwości dostępu do grup dyskusyjnych
o treściach sprzecznych z prawem. Dostęp do takich grup poprzez nasze
serwery, zgodnie z dotychczasową praktyką, zostanie natychmiast zamknięty.
[...]

podkreślam słowo NATYCHMIAST.

> [...]
>
> Tak taka dyskusja do niczego nie prowadzi - proponuje zrezygnowac z
> uzywania internetu bo przeciez CALY internet dziala dzieki tym leniwym,
> nicnierobiacym zboczenca - administratorom. Mysle ze w Panskim przypadku
> to rozwiaze problem raz na zawsze.

Widzę że ma Pan wyrobione zdanie na temat administratorów, chyba że znowu
stara się Pan wmówić mi że coś napisałem.
Pana propozycja jest niezwykle konstruktywna, ale dziękuję nie skorzystam.
Czy zapoznał się Pan z moją?

> Pozdrawiam
> Miro Ziemski

P.S. Proszę o odpowiedzi na moje posty, nie Pańskie bzdurne domysły na temat
moich poglądów.