Re: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie

Autor: Miro Ziemski (miro_at_elzab.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 12:20:59 MET DST

DarekO wrote:

> Niestety, przykre to. Cała afera przeszła i oprócz olbrzymiej ilości
> postów prawie nic się nie zmieni :(
Tak przykre to.

[...]
> Normalne postępowanie człowieka w takich sytuacjach to tępienie zła w
> każdym miejscu gdzie się pojawia. No może nie wszystkich ludzi. Wy uważacie
> że to nie wasza sprawa :( Wy pozwalacie pedofilom jawnie używać waszych
> maszyn. I nie chce Wam się choć trochę tego utrudnić. Smutne to.

Tia i kazdy admin przez 24 godziny na dobe bedzie siedzial i przegladal
newsy.

> Na początku tej dyskusji uważałem że administratorzy są winni. Potem mnie
> przekonaliście że nie. Z Waszych postów wynikało że chcecie jakoś z tym
> walczyć. Myślałem że będzie to konstruktywna debata. Kicha z tego wyszła.
> Teraz zrozumiałem że wy po prostu nie chcecie nowych obowiązków. I nie ma
> znaczenia w czym i komu pomagacie swoim brakiem reakcji. Wam się nie chce i
> już.

Tak sobie mysle ze Pan szanowny w zyciu nie administrowal nawet 1
komputerem z ogolnym dostepem. To nie jest siedzenie na tylku i
patrzenie w monitor jak sie niektorym wydaje.
[...]
> [...]
> tematu. Sprawdziłem nową listę grup i niestety znalazłem kilka których treść
> jest niezgodna z polskim prawem. Pomyślałem że ich powiadomię, bo oni mogli
> przeoczyć, ale jak ja znalazłem (było banalne) to może to zrobić Rzepa i im
> znowu dokopią - pewnie boleśniej bo "recydywa". Specjalnie nic o tym nie
> pisałem na grupie. To było w poprzedni czwartek. Wczoraj ponowiłem
> zawiadomienie. I co? Im się chyba nie chce :( Do dziś grupy są dostępne,
> odpowiedzi nie dostałem. To tyle na temat - "jak znajdziecie coś takiego

I znowu to samo - administrator ma przez 24 godz. na dobe czekac na list
od Pana X i odpowiadc najlepiej telepatycznie od razu bo inaczej to jest
leniem.

> [...]
> postów do ilości tych z obelgami i krytyką dla Tomka Płókarza to będzie
> gdzieś 1:500. No cóż, robić się nie chce, ale bronić przed
> odpowiedzialnością... do utraty tchu.
> Jedyne pocieszenie jest takie że Pan Easy^R znalazł jeden konkretny
> przypadek i powiadomił odpowiednie służby - dzięki za podniesienie na duchu.
> Nawet reakcja dwóch adminów którzy napisali że będą sprawdzać nazwy grup nie
> była zbyt pocieszająca. Oni to robią z musu - nie dlatego że czują potrzebę.
>
> Proponuję zakończyć całą dyskusję - do nikąd nie prowadzi. Szkoda czasu.
[...]

Tak taka dyskusja do niczego nie prowadzi - proponuje zrezygnowac z
uzywania internetu bo przeciez CALY internet dziala dzieki tym leniwym,
nicnierobiacym zboczenca - administratorom. Mysle ze w Panskim przypadku
to rozwiaze problem raz na zawsze.

Pozdrawiam
Miro Ziemski