Re: Odp: Pedofil Michal Durka, admin www.sex.net.pl

Autor: Marian Landowski (marian.landowski_at_energetyka.bielsko.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 22:14:28 MET DST

Panowie !!!

Easy^R napisał(a) w wiadomoœci: <37CABE04.80E8C8FB_at_kam.pl>...
>Art wrote:

>mowi "alez ja nic nie znalazlem". I teraz do kogo sie zwrocic ?

Jestem zwyklym uzytkownikiem internetu, nie potrzebuje stron
i materialów o których wymieniacie poglady. Nigdy nie zgodze sie
z przeslaniem artykulu "Rz". Jednak jezeli ktos po raz pierwszy
zaczyna zeglowac od Waszego sporu to dojdzie do wniosku
ze cos z prawdy w tym musi byc - zacznie wyciagac zle wnioski.
Po co, na co - to nie sluzy rozwojowi Usenetu.
Z wymiany korespondencji na priv w tej sprawie odniesiecie
korzysci Wy napewno a moze i Usenet.

--
Marian Landowski
Idealizm jest dobry - pragmatyzm konieczny.