Re: Pedofil Michal Durka, admin www.sex.net.pl

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 22:11:15 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> No nie... do tej pory ten Easy_R wydawal sie w miare rozsadnym czlowiekiem...
> ale teraz to zasluzylby sobie na miejsce w KF gdyby nie to, ze takowego nie
> uzywam...

No coz, troszke sie zdenerwowalem skoro admin sex.net.pl mi wmawia ze 2
dni przegladal swoj serwis i nie znalazl zadnej pedofilii skoro ja
znalazlem to u niego w ciagu 30 minut.
Nie lubie jak ktos sobie robi jaja.
I to nie sa newsy gdzie admin moze nie wiedziec co ma u siebie bo posty
przychodza z zagranicy. To jest zwykla strona www prowadzona przez tego
pana i wszystkie zdjecia tam sa przez niego umieszczone z premedytacja.

Easy_R