Re: Odp: Pedofil Michal Durka, admin www.sex.net.pl

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 01:46:14 MET DST

On Mon, 30 Aug 1999 20:14:28 GMT, "Marian Landowski"
<marian.landowski_at_energetyka.bielsko.pl> wrote:

>Panowie !!!
>
>Easy^R napisał(a) w wiadomoœci: <37CABE04.80E8C8FB_at_kam.pl>...

>Jestem zwyklym uzytkownikiem internetu, nie potrzebuje stron
>i materialów o których wymieniacie poglady. Nigdy nie zgodze sie
>z przeslaniem artykulu "Rz". Jednak jezeli ktos po raz pierwszy
>zaczyna zeglowac od Waszego sporu to dojdzie do wniosku
>ze cos z prawdy w tym musi byc - zacznie wyciagac zle wnioski.
>Po co, na co - to nie sluzy rozwojowi Usenetu.
>Z wymiany korespondencji na priv w tej sprawie odniesiecie
>korzysci Wy napewno a moze i Usenet.
> [...]

Panie Pragmatyku! W wiekszosci cywilizowanych krajow pedofilia jest
karana. Rowniez w Europie. W Polsce chyba tez. Jak rowniez
zamieszczanie pedofilskich materialow w Internecie. Sprawa sie
kwalifikuje do prokuratora.

Zas Panska reakcja jest zdumiewajaca. Teraz juz wiem dlaczego w Polsce
jak kogos bija to publika nie reaguje. Reagowanie trzeba sobie
przeniesc na priv.

A.L.