Re: Sedno sprawy --> zalosny poziom artykulu (bylo: Pa

Autor: isz_at_irc.pl
Data: Mon 30 Aug 1999 - 11:21:48 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

[...]

:> Czy dziennikarze _muszą_ pisać tylko to na czym się znają ?
: TAK!!!!!!

Nie, powinni się dobrze przygotować do tematu, nie muszą się na nim
dogłębnie znać, inaczej każdy dziennikarz musiałby być geniuszem ;)
Tego przygotowania tematu zabrakło dziennikarzom w "Rzeczypospolitej".

: Nie odmawiam.
: Domagam sie jedynie, zeby rownolegle do wolnosci slowa istniala tez
: odpowiedzialnosc za slowo. I nie chodzi mi tu o odpowiedzialnosc w sensie
: prawnym.
: Napisac *wolno* wszystko (no prawie) - czy wszystko *nalezy* pisac???
: To jest ta subtelna roznica, o ktora mi chodzi.

No własnie, mnie też chodzi o tą różnice, tylko nie rozumiem wtedy Twojego
postu <199908271246.OAA20511_at_ultra.wsp.krakow.pl> w którym pisałeś coś
innego.

Pozdrowienia,

isz

--