Re: Sedno sprawy --> zalosny poziom artykulu (bylo: Pa

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 14:19:43 MET DST

Dnia 30 Aug 99 o godz. 14:01, isz_at_irc.pl napisal(a):

> :> Czy dziennikarze _muszą_ pisać tylko to na czym się znają ?
> : TAK!!!!!!
>
> Nie, powinni się dobrze przygotować do tematu, nie muszą się na nim
> dogłębnie znać, inaczej każdy dziennikarz musiałby być geniuszem ;)
> Tego przygotowania tematu zabrakło dziennikarzom w "Rzeczypospolitej".
Dokladnie to samo mialem na mysli, moze niezbyt dobrze to wyrazilem. Przez
"znac sie" nie rozumialem znac sie doglebnie, bo to jasne ze jest to
niemozliwe, ale miec przynajmniej elementarna wiedze na dany temat.

> : Napisac *wolno* wszystko (no prawie) - czy wszystko *nalezy* pisac???
> : To jest ta subtelna roznica, o ktora mi chodzi.
>
> No własnie, mnie też chodzi o tą różnice, tylko nie rozumiem wtedy Twojego
> postu <199908271246.OAA20511_at_ultra.wsp.krakow.pl> w którym pisałeś coś
> innego.
Nigdy nie pisalem (a przynajmniej nie chcialem napisac) niczego innego.
Jezeli odczytales w moim poscie cos innego to to tylko efekt nieporozumienia.
Nikomu i nigdy nie chce odmawiac *prawa* (w sensie prawnym) do publikowania
czegokolwiek. Natomiast owszem, odmawiam Rzepie prawa *moralnego* do
wydrukowania czegos takiego.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl