Re: Przekręcanie wypowiedzi z newsów w Rzeczypospolite

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 11:50:17 MET DST

On Fri, 27 Aug 1999 22:28:21 GMT, nina_at_friko.onet.pl (Nina Liedtke) wrote:

> Jest to pocięty niemiłosiernie (bez zaznaczenia, w którym miejscu
>dokonywane jest cięcie) mój post z polipa.
>

> Macie jakieś rady, co powinnam zrobić? Bo mnie chwilowo zamurowało po
>prostu i nie wiem, co mam zrobić... :(

Nie pisz do Rzeczypospolitej inaczej niż z żądaniem sprostowania i
przeprosin. Poinformuj o sprawie inne dzienniki.

Ja także nie wysłałem listu do redakcji Rzeczypospolitej, a także moją
wypowiedź w tym artykule umieszczają.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy