Re: Przekręcanie wypowiedzi z newsów w Rzeczypospolitej

Autor: Socrates Web (socrates_at_socrates.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 19:25:07 MET DST

Nina Liedtke wrote:

> Jest to pocięty niemiłosiernie (bez zaznaczenia, w którym miejscu
> dokonywane jest cięcie) mój post z polipa.

Prawdopodobnie nie poproszono cie o autoryzacje, za to zmieniono sens
twojej wypowiedzi podpisujac imieniem i nazwiskiem - dobrze rozumiem?

Kiedys mielismy podobny problem z mniejsza gazeta. Proponuje zazadac
sprostowania, opieraj sie jednak nie na innym zrodle pochodzenia tekstu,
lec na przeinaczeniu jego tresci - z tego co opublikowano w RZ wynika,
ze popierasz pornografie... Gdyby podpisali cie nickiem, sprawa
stracona, a tak - zdaniem naszego prawnika - spokojnie mozna pojsc do
sadu. O ile chce sie tracic czas oczywiscie. ;-)

Pozdrowienia

(-) Dariusz Kolczynski

A TERAZ EMERYTURA - http://socrates.pl/emerytura/

Niezalezny serwis informacyjny poswiecony ofertom
Otwartych Funduszy Emerytalnych