Re: Przekręcanie wypowiedzi z newsów w Rzeczypospoli

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 11:50:15 MET DST

On Sun, 29 Aug 1999 11:02:11 +0200, Wojtek Sylwestrzak
<W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl> wrote:

>Nota bene, we wstepie napisane jest:
>"Drukujemy fragmenty listow, ktore po tych publikacjach
> nadeszly do redakcji."
>natomiast wydaje mi sie, ze cytowane (i przeredagowane)
>fragmenty pochodza w duzej czesci z polipa a nie zadnych
>listow adresowaneych do redakcji... :-(

Mądry tylko jest ten tekst. "Nie przestraszymy się niezbyt zawoalowanych
gróźb...". Nie wszyscy w Rzepie potracili instynkt samozachowawczy?

Pewnie! Wasz serwer to betka, choćby i przez rok nie działał, to nie
wyrządzi to takich szkód, jak teksty, które piszecie. Nie bójcie sie
"hackerów", nie bójcie się Jarka Rafy, siebie samych samych się bójcie!

Czy ktoś się jeszcze zajmuje Złotą Księgą Cytatów? Świeża dostawa towaru!

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy