Re: Dlaczego karac adminstratora?

Autor: Marian Landowski (marian.landowski_at_energetyka.bielsko.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 11:23:56 MET DST

Tomasz Hołdys napisał(a) w wiadomości:
<01bef1a0$a92ccee0$8403020a_at_tholdys>...

>Nie wiem, czy to ma zwišzek z aferš Plotkarza, ale dzisiejsza Rzepa
>opublikowałša tekst o... szkodliwoœci Internetu. Dosłownej szkodliwoœci -
>zdrowiu Sieć szkodzi, zdrowiu psychicznemu. Materiał jest oparty na
>badaniach naukawych, a jakże.

Nie tylko ten tekst. Na następnej stronie w dziale "Opinie" jest rubryka
"Listy" z tytułem "Pornografia dziecięca w Internecie".
Wszystko to przed rozpoczęciem roku szkolnego w którym internet
ma mocno wejść do nauczania w gimnazjach.
Do nikogo nie można mieć pretensji że korzysta z wszystkich dostępnych
środków przekazu do propagowania swoich tez.
Ja mam tylko ukryty żal do redaktorów dodatku "Mój komputer" "Rz"
przecież ich praca jest podważana przez innych, chyba mało
kompetentnych dziennikarzy.

--
Marian Landowski
Idealizm jest dobry - pragmatyzm konieczny.