Re: Przekręcanie wypowiedzi z

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 11:02:11 MET DST

JFK wrote:

> nina_at_friko.onet.pl (Nina Liedtke) wrote, what no man has written
> before:
>
> [...]
>
> nie wiem, na ile to jest w stanie pomoc, ale sugeruje przeslac email
> do naczelnego. Nie sadze, zeby wszyscy ludzie w redakcji byli rownie
> ograniczeni jak autorzy tego nieszczesnego artykulu.

Pani red. Wawrzewska, ktora jest podpisana pod tym wyborem listow,
jest wlasnie chyba zastepca naczelnego czy cos w tym rodzaju.

Nota bene, we wstepie napisane jest:
"Drukujemy fragmenty listow, ktore po tych publikacjach
 nadeszly do redakcji."
natomiast wydaje mi sie, ze cytowane (i przeredagowane)
fragmenty pochodza w duzej czesci z polipa a nie zadnych
listow adresowaneych do redakcji... :-(

--w