Re: Dlaczego karac adminstratora?

Autor: Tomasz Hołdys (holdys_at_przekaz.com.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 00:00:32 MET DST

Easy^R <easy_at_kam.pl> napisał(a) w artykule <37C84671.631F6FEF_at_kam.pl>...

> hipertekstowy odnosnik nie jest zadnym materialem tylko kawalkiem tekstu
> (kodu HTML). Tak wiec gliny z GW moga sobie gadac bzdury a i tak to
> nikogo nie obchodzi.
>

> Easy_R

Ze wszystkich wątków tej dyskusji wnoszę, że faktycznie - nikogo takie
głosy nie obchodzą.
A powinny.
Ci 'gliniarze' będa mieli większy wpływ na kształtowanie prawa Internetu w
tym kraju, niż najwięksi spece od Sieci. Tym większy, ze ci ostatni
lekceważą opinie pojawiające się w świecie.
Nie wiem, czy to ma związek z aferą Plotkarza, ale dzisiejsza Rzepa
opublikowałąa tekst o... szkodliwości Internetu. Dosłownej szkodliwości -
zdrowiu Sieć szkodzi, zdrowiu psychicznemu. Materiał jest oparty na
badaniach naukawych, a jakże. Podaję adres:
http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_990828/nauka/nauka_a_1.ht
ml
i pozdrawiam
Tomasz Hołdys