Re: Przekręcanie wypowiedzi z newsów w Rzeczypospoli

Autor: JFK (jfk_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 23:04:54 MET DST

Wojtek Sylwestrzak <W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl> wrote, what no Wojtek
Sylwestrzak has written before:

[...]
[...]
>Pani red. Wawrzewska, ktora jest podpisana pod tym wyborem listow,
>jest wlasnie chyba zastepca naczelnego czy cos w tym rodzaju.

Przynajmniej nie samym naczelnym... :-/
To pozostaje tylko inna gazeta. Moze gdyby ten temat podrzucic
"Polityce" albo "Wprost" - zdaje sie, ze we
Wprost" ostatnio (lacznie z naczelnym) staraja sie jakos pisac o sieci
(o tyle dobrze, ze pozytywnie).

[...]
>natomiast wydaje mi sie, ze cytowane (i przeredagowane)
>fragmenty pochodza w duzej czesci z polipa a nie zadnych
>listow adresowaneych do redakcji... :-(

Mysle, ze to moze troche wyjasnic: <7904754BEB_at_inf.wsp.krakow.pl>

--
             "Dla nikogo nie bylo tajemnica,